نوشته شده توسط : مجتبی

 

تعمیر کولر گازی 09387777023 شرکت سرماسیستم سالهاست که به صورت تخصصی فقط در زمینه تعمیر کولر گازی فعالیت دارد و هر روزه تلاش خود را در جهت پیشرفت روز افزون این شرکت بیشتر کرده و امروز با تعهد بسیار بالا نسبت به مشتریان عزیزی که به این شرکت اعتماد کرده اند تمام تلاش خود را داشته که رو سفید از میدان بیرون آید .ما با تیمی متخصص در زمینه های تعمیر و سرویس کولر گازی و شارژ گاز کولر گازی آماده خدمات رسانی به مردم عزیز شرق تهران غرب تهران شمال تهران و جنوب تهران را میباشیم .همانطور که گفتم تیم متخصص ما و اما چرا به تعمیرکاران کولر گازی خود میگوییم متخصص ؟ شرایط استخدام جهت تعمیرکار کولر گازی  را در ادامه توضیح می دهیم و برای تعمیر آبسردکن نیز ما همراه شما می باشیم.

ما نظر یه این موضوع داشته ایم که تکنسین های کولر گازی ما (نصاب کولر گازی و تعمیر کار کولر گازی)باید ظاهری آراسته داشته باشند یعنی با لباسی مرتب و تمیز لباس فرم شرکت سرماسیستم و برخوردی خوب و خوش قل باشند .دومین مطلب سلامت جسم وفکر تعمیر کاران کولر گازی میباشد که بسیار مهم است که باید حتما نامه ای پس از میاینه پزشک به شرکت ارائه دهند و سومین ومهمترین مطلب در خصوص تعمیر کولر گازی توشیبا این است که باید مدر یا مهارت از شرکت فنی و حرفه ای داشته باشند و با کلاس های فشرده ای که شرکت سرماسیستم اعلام میدارد و تجربه ای که خود تکنسین ها کسب میکنند میتوانند در کمترین زمان ممکن یک کولر گازی خراب را تعمیر کنند و زمان خودشان کمتری عزیز ما را کمتر بگیرند و این موضوع باعث جلب توجه مشتریان ما شده و امروزه در تمام نقاط تهران ائم از شرق تهران مثل تهرانپارس و تهران نو میدان لوزی نارمک شیان لویزان وحیدیه رسالت زرکش پدرثانی و غرب تهران مثل دریاچه خلیج فارس چیتگر جاده مخصوص کرج شهرک آپادانا سعادت آباد شهرک غرب و شمال تهران مثل : نیاوران پاسداران فرمانیه ازگل میدان ارتش شهرک امید فرجام و همچنین مشتریان جنوب شهر ما مثل شهرری دولت آباد خانی آباد شوش بازار مولوی سید اسرائیل بهارستان و همه و همه از ما راضی بوده وسالهاست که با ما را می‌شناسند وبا آرامش خاطر از تعمیر کولر گازی پاناسونیک که ما انجام میدهیم کار خود رابه می‌سپارند. و اکنون ما به خود افتخار میکنیم که همچین مشتریان عزیزی را داریم .و باید در مورد تعمیر و سرویس و نصب کولر گازی مطلبی آموزنده خدمت دوستان اعلام کنم وآن به این صورت میباشد .اولین نکته درمورد کولر گازی که نیاز به تعمیر دارد آن است و اگر میخواهیم کولرگازی را تعمیر کنیم باید بدانیم مهمترین مطلب ایمنی میباشد .یعنی در مورد برق و ارتفاع وهر نکته ای که ایمنی بخواهد دومین نکته این که ایراد کولر گازی را سریع پیدا کنیم و سومین نک تا آن که بدانیم جهت نصب کولرگازی چگونه بهتر رو محل جهت نصب کولر گازی را پیدا کنیم .مشکلاتی که کول گازی با آن همیشه روبرو هست اولین مطلب

چرا باد کولر گازی گرم میشود

چرا باد کولر گازی کم میشود

چرا باد کولر گازی قطع میشود .

چرا کولر گازی نمیتواند محیط را گرم کند

امیدوارم بتوانید آرامش خاطر را نسبت به ما داشته باشید



:: بازدید از این مطلب : 1119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجتبی

دلایل ترس کوکان از آرایشگاه

احتمالا شما نیز این مشکل را داشته اید. توضیحاتی که در خانه داده بودید، کفایت نکرد و او را فقط تا دم در آرایشگاه آورد؛ باقی‌اش ماند با کرام‌الکاتبین! دیدن فردی غریبه که در دست‌اش، قیچی دارد و مدام دور و بر آدم می‌چرخد، برای کودک، خوف‌انگیز است. نباید انتظار داشته باشیم کودکانی که بغل غریبه رفتن را دوست ندارند، خود را تسلیم این شرایط کنند. پس، باید دنبال راه‌حل باشید.

یکی از مشکلات برخی والدین، دردسر نخستین مرتبه‌ای است که فرزندشان را به آرایشگاه می‌برند. در سنین کمتری چون نوزادی، خود والدین می‌توانند شانه‌ای کلفت‌تر را آرام روی سر نوزاد حرکت دهند و موهای او را کوتاه کنند. این کار اگر همراه با حوصله و بازی‌گونه انجام گیرد نه‌تنها باعث ریختن ترس کودک از رفتن به آرایشگاه در سنین بالاتر می‌شود، بلکه به طور تدریجی حساسیت و ترس او را از بین می‌برد. با این حال شاید آگاهی‌های پی‌آمده بتواند آن دردسرها را کمتر کند.

ترس از آرایشگاه در کودکانترس از آرایشگاه در کودکان

قبل از بلند شدن موهای کودک، ابتدا او را چند بار فقط برای تماشای کوتاه کردن موهای خود به آرایشگاه ببرید و بگذارید با دنیای درون آرایشگاه و اعمالی که انجام می‌شود آرام آرام آشنا شود.در خانه بازی کوتاه کردن مو راه بیندازید و با آبپاش و شانه و قیچی اسباب‌بازی یا حتی به شکل شانه و قیچی درآوردن انگشتان دستتان، حین بگو بخند به موهای او یا همسر و بچه‌های دیگر آب بپاشید و به گونه‌ای آنها را کوتاه کنید که تقلید کار آرایشگر باشد و رفتار خاص کوتاه کردن مو را درآورید.

همین کار را با موی عروسک‌ها و اسباب‌بازی‌ها می‌توانید انجام دهید. هنگام خستگی، بی‌حوصلگی، بهانه‌گیری، کلافگی، خواب‌آلودگی و گرسنگی او را به آرایشگاه نبرید. بچه‌ها علاقه‌ای بسیار به کشف و بررسی مسائل جدید دارند. از همین رو معمولا امکان ثابت نگه داشتن سر را از آرایشگر می‌گیرند. به آرایشگاهی بروید که آرایشگر حوصله بیشتری برای وقت گذاشتن و کوتاه کردن موی سر کودکتان، حداقل در دفعات اولیه داشته باشد.

در نظر داشته باشید که تیم آرایشگاه کودک پازل به دلیل آشنایی با حساسیت های کودکان بخوبی میتواند با این ترس و دلایل ان و همچنین روش های بهبود ان کنار بیاید. کودک شما در آرایشگاه کودک پازل تجربه ای متفاوت و شیرین را بدست خواهد آورد.



:: بازدید از این مطلب : 1087
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجتبی

خدمات مرکز تعمیر تخصصی رایانه فردیس- پویان رایانه ( کامپیک )

 

تعمیر کامپیوتر فردیس کرج

 

تعمیر کامپیوتر فردیس یکی از تخصصی ترین خدمات ارائه شده در پویان رایانه است که به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان در حوزه سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر انجام می پذیرد. سرویس ها و خدمات ارائه شده در پویان رایانه منحصر به برند و دستگاهی خاص نیست و دارندگان کلیه برندهای این دستگاه می توانند به این مرکز در فردیس کرج مراجعه کرده و تخصصی ترین خدمات مرتبط با ترمیم، تعمیر، بهسازی و ارتقاء کامپیوتر را دریافت نمایند.

 

 

تعمیر سخت افزاری کامپیوتر فردیس

پویان رایانه (کامپیک ) با داشتن تجربه ای وافر در زمینه تعمیرات سخت افزاری کامپیوتر بهترین مکان برای تشخیص و رفع مشکلات سخت افزاری رایانه شماست. تیم پویان رایانه با بیش از 20 سال تجربه براحتی میتواند عیوب سخت افزاری کامپیوتر های شما عزیزان همشهری در فردیس کرج را بخوبی شناسایی و با بهترین قیمت ممکن مرتفع سازد.

تعمیرات کامپیوتر سازمان های کرج و فردیس

تعمیرات کامپیوتر و ماشین‌های اداری سازمان، یکی دیگر از خدمات ارائه شده در پویان رایانه فردیس است. این مرکز به منظور پایش و حفظ بهینه اموال سخت‌افزاری، تجهیزات رایانه‌ای و ماشین‌های اداری، کادری متخصص و کارآمد از برترین تعمیرکاران این حوزه به ویژه حوزه تعمیر کامپیوتر را به همکاری فراخوانده تا تمامی عملیات مورد نیاز جهت انجام تعمیرات و بازبینی دوره‌ای تجهیزات رایانه‌ای و اداری را امکان‌پذیر سازد.

همان‌گونه که آگاه هستید، تعمیرات کامپیوتر ، تعمیر و ترمیم تجهیزات رایانه‌ای، تعمیرات کامپیوتر سازمان ها فردیس و کرج، تجهیزات شبکه و … در صورتی که به شکل صحیحی انجام پذیرد، کاهش میزان هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری را با خود به همراه خواهد داشت.

عیب یابی کامپیوتر فردیس کرج

عیب یابی کامپیوتر در فردیس

بطور کلی عیب یابی کامپیوتر عملیاتی است که طی آن اختلالات و عیوب ایجاد شده در کامپیوتر شما شناسایی و رفع می گردند. فارغ از کیفیت ساخت قطعات کامپیوتر مورد استفاده (سخت افزار دستگاه) و نرم افزارهای نوشته شده برای این دستگاه (نرم افزار دستگاه) همواره این احتمال وجود دارد که دستگاه شما با اشکال مواجه شده و مختل گردد. این عیب یابی میبایست توسط کارشناسی خبره صورت گیرد تا هزینه تعمیر به حداق ممکن کاهش یابد.

از طرف دیگر تسلط نسبی و آشنایی با فرآیند عیب یابی و برخورد منطقی و مبتنی بر علم با اشکالات پیش آمده می تواند علاوه بر کاهش هزینه، صرفه جوئی در زمان را نیز برای شما در پی داشته باشد. در این راستا استفاده از نرم افزارهای عیب یابی کامپیوتر می تواند کمک شایانی جهت تشخیص عیوب ایجاد شده در دستگاه نماید. پویان رایانه فردیس با ارائه بهترین خدمات در ارائه عیب یابی کامپیوتر در فردیس کرج بهترین خدمت رسان برای شما همشهریان عزیز است.

شما همشهری گرامی میتوانید از طریق راه های تماس با پویان رایانه فردیس برای دریافت خدمات در زمینه عیب یابی کامپیوتر در فردیس کرج راهنمایی های لازم را از همکاران ما کسب نمائید.

 

راه های تماس با ما

خدمات کامپیوتر فردیس

 

خدمات تخصصی تعمیر کامپیوتر فردیس در پویان رایانه

  • تعمیرات مادربرد کامپیوتر فردیس
  •  تعمیرات کامپیوتر در فردیس
  • تعمیرات و بازیابی باتری انواع کامپیوتر
  • بازیابی اطلاعات و تست سلامت انواع هارد دیسک
  • ترمیم و تعمیر هارد دیسک کامپیوتر فردیس
  • خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض صفحات نمایش اعم از LCD و LED انواع کامپیوتر
  • بررسی همه جانبه هارد از نظر صحت سیلندر و مکانیک هارد کامپیوتر 
  • بررسی همه جانبه‌ی صفحه نمایش کامپیوتر به منظور پیشگیری از سوختگی پیکسل یا ضعیف و کم نور شدن فلورسنت و مشکلات های‌ولتاژ و … 
  • بررسی همه جانبه‌ قطعات الکترونیکی و تعویض آنها در صورت لزوم 
  • نصب ویندوز، درایورها و کلیه نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی کامپیوتر فردیس کرج
  • نصب نرم‌افزارهای سازگار با ساختار کامپیوتر فردیس
  • عیب یابی نرم افزار کامپیوتر فردیس
  • عیب یابی سخت افزار کامپیوتر فردیس کرج
  • بررسی و کنترل اجزای رایانه شامل: اتصالات، منبع تغذیه و کابلهای اتصال
  • بررسی و کنترل فن‌ها و درایوهای نوری
  • کنترل ولتاژ کلیه‌ مدارهای الکترونیکی مادربرد
  • روغن‌کاری کلیه فن‌ها به همراه شستشوی هیت سینگ (هت سینک) پردازنده و کارت گرافیک
  • گردگیری کلیه منافذ ورودی هوا
  • انجام تنظیمات تخصصی جهت بهینه‌سازی و افزایش سرعت نرم‌افزارهای کاربردی در کامپیوتر
  • تعمیرات فوق‌تخصصی انواع درایوهای نوری کامپیوتر
  • تعمیر و تعویض مادربرد کامپیوتر
  • تعمیر مشکلات مربوط به بلندگو کامپیوتر  و….

 

 

 

راه های تماس با ما



:: بازدید از این مطلب : 1154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجتبی

طراحی حرفه ای و بهینه وبسایت در کرج

 

بر آنیم که اهمیت طراحی سایت کرج را برای شما دوستان مقیم این شهر توضیح دهیم. کرج یکی از کلانشهرهای ایران و همچنین مرکز استان البرز و مرکز شهرستان کرج است.  جمعیّت این شهر طبق آمار رسمی سال ۱۳۹۰ برابر ۱٬۶۱۴٬۶۲۶ نفر می‌باشد که از این جهت در حال حاضر پس از شهرهای تهران و مشهد و اصفهان به‌عنوان چهارمین شهر پرجمعیت ایران به‌شمار می‌رود. ایجاد فرصت های مختلف شغلی در این کلانشهر ما را بر آن داشت تا با طراحی سایت کرج بصورت اختصاصی خدمتی خاص به شرکت ها و مشاغل مختلف شاغل در این استان کرده باشیم.   همگی میدانیم که یک وب سايت تائير قوي بر اعتماد مشتري هاي امروز و بالقوه دارد.  دیگر نمیتوانید در دنیای امروزی و در بیزینس خود موفق باشید و یک وبسایت نداشته باشید.  يک طراحي حرفه اي، متن مناسب با نوشتار خوب، اطلاعات مقيد از محصولات و اطلاعات تماس مناسب باعث افزايش اعتماد مشتريان به شرکت شما خواهد شد. همچنین یک وبسایت خوب به مردم مي فهماند که شما داراي دانش و به روز هستيد. اگر شما در طراحي يک سايت با کيفيت و داراي اطلاعات مفيد هزينه کنيد، مردم حتما تحت تاثير قرار خواهند گرفت .

 

 

از آنجایی که بسیاری از کسب و کار ها در قشر های مختلف جامعه به انجام طراحی وب سایت پرداخته اند ، علاقه مندان زیادی برای طراحی وبسایت در کرج به وینتو اعتماد نموده اند که نتیجه آن در بازدهی بالای سود آوری از جانب آنها نمایان بوده است.
بر اساس تحقیقات به عمل آمده از بدو ورود کاربران به وب سایت تنها 3 ثانیه زمان می برد تا کاربر درباره کاربردی بودن یا نبودن سایت تصمیم قطعی بگیرند بر همین اساس اگر در نگاه اول در جلب توجه کاربران به خوبی عمل نکنید ، قطعا آن ها را از دست خواهید داد .

 

 

شرکت طراحی سایت کرج

انتخاب شرکت طراحی سایت کرج

 

حقیقت این است که در انتخاب شرکت طراحی سایت دقت بسیاری را می بایست به خرج دهید زیرا می تواند در رسیدن یا نرسیدن شما به موفقیت و تبدیل کاربران به مشتری برای شما تاثیرگذار باشد .

 

مزیت های یک شرکت طراحی سایت خوب برای کرج

مزیت های یک شرکت طراحی سایت خوب برای کرج :

 

یکی از مواردی که می بایست در شرکت طراحی شما رعایت شود این است که طراحی وب سایت شما با مورد بررسی قرار دادن نقاط قوت تان پیش رود و این مسئله را در اولویت کار های خود قرار دهد . همچنین ضروری ایست که با محل فعالیت شما بخوبی آشنا باشد تا بتواند در انتخاب کلمات کلیدی مناسب یاری رسان شما باشد.
هم چنین برای برقراری ارتباطی نزدیک تر و بهتر میان کاربران وب سایت و مدیریت سایت ، بخش مربوط به تماس با ما را به بهترین صورت ممکن طراحی نماید . اصلی ترین هدف یک شرکت طراحی سایت حفظ مشتریان وب سایت با افزایش کاراکتر های موثر در جذابیت یک سایت می باشد .

 

لیستی از باید های طراحی سایت

 

 

در زیر لیستی از باید های طراحی سایت کرج برای دوستان مقیم در کرج آورده شده است:

 

  1. یک طرح و نقشه راه منطقی برای طراحی و پیاده سازی وب سایت مناسب شهر کرج
  2. نمایش اطلاعات مهم مربوط به کسب و کار در قسمت های مهم وب سایت :
  3.  در طراحی وب سایت از لینک دهی مشخص و نام های واضح برای منوها و لینک ها استفاده نمایید و استفاده درست از آنها
  4. امنیت یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای و از جمله آن طراحی سایت کرج است.
  5.  استفاده از امکان نشر مطالب و خدمات وب سایت شما در شبکه های اجتماعی کرج و استان البرز
  6.  نمایش مناسب وب سایت شما در موبایل یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای می باشد.
  7. صفحه سوالات متداول را در وب سایت حرفه ای خود حتما قرار دهید.
  8.  برای وب سایت حرفه ای خوب یک میزبان حرفه ای پیدا کنید.
  9. سازگار با موتورهای جستجو
  10. سازگار با کسب و کار های عرضه شده در کرج
  11. طراحی بروز
  12. بارگزاری سریع صفحات وبسایت در کرج

سرعت بهینه سایت

 

علاوه بر موارد ذکر شده یکی دیگر از مهم ترین مسائلی که می بایست در شرکت طراحی وب سایتی که انتخاب می نمایید رعایت شده باشد ، قوانین بهینه سازی یا سئو وب سایت می باشد . در واقع کد های به کار رفته در وب سایت تان می بایست به صورت کاملا بهینه باشد تا موتور های جستجو گر نظیر گوگل بتوانند به بهترین صورت محتوا و صفحات سایت تان را ذخیره نماید . این بهینه سازی میبایست برای هر منطقه بخوبی انجام شود تا نتیجه بازخورد بهتری داشته باشد. تجربه وینتو بخوبی میتواند در جذب مخاطب موثر از شهر محل فعالیت شما (در اینجا کرج) شما را همراهی کند. وینتو رد این زمینه نمونه های موفق زیادی را در کارنامه خود دارد.

 

برای سفارش طراحی سایت در کرج یا آگاهی بیشتر میتواند به رایگان با متخصصین وینتو تماس بگیرید. شماره های سایت در پایین سایت قابل رویت است. مشاوره وینتو را از دست ندهید.

منبع:

https://vinto.ir/karaj-site-design/



:: بازدید از این مطلب : 1056
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجتبی

گرچه افزایش ترافیک وب سایت از گوگل مساله مهمی است اما به هیچ عنوان کافی نیست، بلکه مساله افزایش ترافیک وب سایت به صورت هدمند مورد نظر می باشد. مشتریان وب سایت شما چه کسانی هستند؟ و در حالت کلی چه نوع تیپ هایی از وب سایت شما بازدید می کنند؟ در حقیقت هر بازدید کننده ای یک مشتری بالقوه نیست. ما در این مقاله چگونگی افزایش ترافیک وب سایت به صورت هدفمند از وب سایت گوگل را نشان خواهیم داد.

توصیه میکنیم مقاله ” روش های کاملا کاربردی برای افزایش ترافیک سایت “ را هم حتما مطالعه نمائید که مطالب خوبی در این زمنه دارد.

چرا افزایش ترافیک وب سایت از گوگل اینقدر اهمیت دارد؟

مهمترین منبع اصلی تبلیغات برای رشد هر کسب و کاری آنلاینی گوگل می باشد.در حدود ۹۰ درصد از کاربران اینترنت در سراسر جهان از گوگل به عنوان موتور جستجوی خود استفاده می کنند. موتور جستجوی گوگل می تواند میلیون های نتیجه را در عرض کمتر از نیم ثانیه گردآوری کند و علاوه بر این مزیت، گوگل با ارائه ابزار هایی نظیر  (اسناد گوگل(Drive)، تقویم(Calender)، عکس(Photos)، نقشه ها (Maps)و … توانسته عنوان محبوب ترین موتور جستجو را از آن خود بکند. هدف همه ی وب مستران نمایش وب سایت خود در ابتدای لیست جستجوی گوگل است که این امر قطعا منجر به افزایش ترافیک وب سایت شما خواهد شد.

افزایش ترافیک وب سایت

افزایش ترافیک وب سایت به کمک موتور جستجوی گوگل

 

 

انتخاب افزایش ترافیک وب سایت با استفاده از کمک گوگل، علاوه بر اینکه کم خرج ترین روش ممکن برای جذب مخاطب می باشد (به نسبت تبلیغات در سایت های متعدد و راهکار های مختلف بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ)  از سوی دیگر بازدید کننده ی واقعی و هدفمند را برای کسب و کار خود محیا می کنید.

چگونه می توان ترافیک وب سایت را در گوگل به دست آورد؟

سوال بالا یکی از سوال های تکراری انجمن های مختلف می باشد. حقیقت این است که هیچ وب مستری دوست ندارد این راز را برملا کند. که چگونه برای وب سایت خود از گوگل ترافیک می گیرد، چون که اگر راز را فاش کند، احتمال دارد رقبای بسیار جدی برای کسب وکار خود پیدا کند! اما می توان با کمی جستجو در بین صفحاتی که رتبه های برتری در گوگل دارند، به سادگی ایده هایی در این مورد کسب کرد. ما در این مقاله چند روش اساسی را برای افزایش ترافیک وب سایت با هم مرور خواهیم کرد:

۱) کلید واژه ها

اطمینان پیدا کنید که عنوان صفحه و توضیحات آن حداقل یک بار به کلمات کلیدی مورد نظر شما، رجوع داده شود. موتور جستجوی گوگل فقط با استفاده از کلمات کلیدی می تواند به طور صحیح صفحه ی وب سایت شما را درک کند. در واقع کلمات کلیدی که در وب سایت شما استفاده می شود، کلماتی هستند که کسب و کار شما را توصیف می کنند.

پس در انتخاب کلمات کلیدی برای وب سایت خود بیشترین دقت را داشته باشید. درتلاش باشید، کلمات کلیدیی را انتخاب کنید که بیشترین استفاده را در بین مشتریان داشته است و از این نوع کلمات پر طرفدار برای وب سایت خود استفاده کنید. ولی چنانچه موفق نشدید از کلمات کاربردی مشتریان با خبر شوید، هیچ نگران نباشید، گوگل خود کلمات کلیدی را برای شما پیشنهاد می کند که می توانید از آنها استفاده کنید. در استفاده از کلمات کلیدی بیشترین دقت را داشته باشید و تا جایی که می توانید دقت را چاشنی کار خود بکنید. برای مثال اگر کلمه کلیدی شما کفش است، برگزیدن کفش برای کلمه ی کلیدی چندان مناسب نیست و تاثیری در بالا امدن وب سایت شما در گوگل ندارد. اما اگر کمی جزئیات به این کلمه ی کلیدی اضافه کنید، می تواند کارایی بیشتری برای شما داشته باشد. جزئیات کلمه ی کلیدی کفش می تواند کفش قرمز باشد. با استفاده از این کلید واژه همه ی توجه گوگل را برای خود جلب می کنید. با این حال اگر به کفش قرمز اسم برند را هم اضافه کنید، گوگل مشتریان را مستقیم به وب سایت شما روانه خواهد کرد و بازدید شما را به طور شگفت انگیزی افزایش خواهد داد.

 
حتما بخوانید
 
روش های کاملا کاربردی برای افزایش ترافیک سایت
 

شما می توانید از سایت SERPS.com برای ارزیابی رتبه ی خود بهره ببرید. در این وب سایت شما می توانید آدرس وب سایت خود را به همراه کلید واژه ای که دوست دارید در آن مورد ارزیابی قرار بگیرید، را وارد کنید و از نتایج آن بهره مند شوید.

افزایش ترافیک وب سایت

نتایج ارائه شده در این وب سایت چند نکته مهم را مشخص می کند:

 

  •  با کلماتی که ثبت کردید، رتبه ی شما در موتور های جستجو کجاست؟
  •  در این بررسی اولین صفحه ای که از وب سایت شما نشان داده می شود، کدام است؟
  • در این بررسی مشخص می شود، میانگین جستجوی ماهانه شما چه میزان است؟

 

۲) بهینه سازی تگ های عنوان

تگ هایی که برای عنوان در نظر می گیرید، هنوز هم بخش مهمی از نحوه ی عملکرد وب سایت شما را تعیین می کنند. یقین پیدا کنید که همه ی تگ های عنوان شما توصیفی و یکتا می باشند و حتما کلید واژه ی شما در آنها ذکر شده باشد. شکل درست تگ به صورت زیر می باشد:

نام محصول – دسته بندی محصول – برند محصول

برای نمونه اگر شما فروشنده ی کفش باشید، بهترین تگ برای عنوان محصول که در نظر گرفته اید می تواند این باشد :

کفش های ورزشی – کفش پیاده روی – نایک

چند نکته را برای بهینه کردن تگ عنوان ذکر می کنیم:

  •  از کاراکتر های (|) و (-)  بین کلمه ها استفاده کنید.
  •  از به کاربردن تگ های عمومی نظیر  “صفحه محصول” و یا “صفحه اصلی” جدا خودداری کنید. این تگ عنوان باعث می شود گوگل صفحه ی مورد نظر را تکراری فرض کند و اینطور فکر کند که صفحه ی شما برای مخاطبانی که دنبال اطلاعات خاص هستند، مناسب نیست.
  •   بارزترین و مهمترین کلمات کلیدی را در ابتدای تگ قرار دهید.
  •  از به کاربردن کلمات کلیدی پیچیده بپرهیزید. گوگل در حالت طبیعی، مرتبط و آشنایی عبارت را بیشتر از پیچیدگی آنها ارزش قائل هست.

قبل از اینکه گوگل را در نظر بگیرید، ابندا مخاطب ها و کاربران وب سایت را در نظر بگیرید. تگ های عنوان می توانند ترافیک بیشتر برای وب سایت شما هدیه کنند ولی احتمال ایجاد ترافیک اضافی و در نهایت اسپم شدن وب سایت شما هست.

توجه کنید که گوگل فقط ۶۰ کاراکتر در صفحه ی جستجوی خود به نمایش می گذارد اما اگر چنانچه یک عنوان طولانی با محتوای صفحه جور در می آید، خود را با این قانون گوگل محدود نکنید. قسمت کمی که گوگل از عنوان محتوای شما نمایش می دهد، در واقع بر اساس کلمه های جستجو شده است پس شما در نهایت می توانید با توصیف بیشتر، به خودتان فرصت دیده شدن در گوگل را بدهید.

افزایش ترافیک سایت

۳) تصاویر

عکس ها تنها سایت شما را زیبا نمی کنند بلکه  کمک می کنند تا شما در لیست گوگل بالا بیایید. یک تصویر می تواند به اندازه ۱۰۰۰ کلمه اثربخشی داشته باشد. مردم اغلب از گزینه های جستجوی تصویر ارائه شده توسط گوگل استفاده می کنند، اگر شما در نامگذاری تصویر ها دقت داشته باشید، به راحتی افزایش ترافیک وب سایت خود را مشاهده کنید. علاوه بر این برای جذب مخاطبان هدف باید در نظر داشت که اکثر بازدیدکنندگان مقاله ی آنلاین، مقالاتی را می خوانند که تصویر داشته باشد و از مقالات بدون تصویر، صرف نظر می کنند. برای آپلود یک تصویر در سایت یا وبلاگ خود مراحل زیر را در نظر بگیرید:

 
حتما بخوانید
 
آموزش جامع لینک سازی
 

عکس ها تنها به زیبایی وب سایت شما کمک نمی کنند، بلکه کمک می کنند تا شما در نتایج جستجو بالا بیایید. در نظر داشته باشید یک عکس می تواند به اندازه ی ۱۰۰۰ کلمه برای وب سایت شما اثر بخشی داسته باشد. کاربران معمولا از گزینه های جستجوی تصویر ارائه شده به وسیله گوگل برای رسیدن به هدف خود استفاده می کنند. اگر چنانچه شما در نام گذاری عکس های محتوای خود دقت داشته باشید، به راحتی افزایش ترافیک وب سایت خود را لمس خواهید کرد. علاوه بر نام گذاری صحیح، در نظر داشته باشید که اکثر کاربران مقالات مجازی، مقالات همراه با عکس را بیشتر از مقالات فاقد عکس ترجیح می دهند و معمولا از مقالات صرفا متن به سادگی عبور می کنند. برای درج عکس مورد نظر خود در وب سایت یا وبلاگ خود مراحل زیر با دقت در نظر بگیرید:

  1.  کلید واژه ها را در عنوان تصاویر وب سایت خود به کار ببرید.
  2. تلاش کنید تصاویر را با تگ های کاملا مرتبط با همه ی زیر عنوان های به کار ببندید. بر چسب ها ( مانند لینک ها) به وسیله ی موتور های جستجو به آسانی قابل مشاهده می باشند و گرچه تنها چند ثانیه زمان را می گیرند اما از منظر هدایت کاربر به وب سایت و افزایش ترافیک وب سایت، کاملا موثر می باشند.
  3. سعی کنید همه تصاویر کمتر از ۱۵۰ کیلو بایت باشند. زیرا آپلود تصاویر حجیم سرعت بارگذاری وب سایت را تحت تاثیر قرار می دهد. با توجه به اینکه گوگل برای سرعت بارگذاری وب سایت اهمیت می دهد و کاربران نیز از وب سایت های با سرعت بالا لذت می برند، پس این نکته را رعایت کنید.

۴) محتوا

یکی از دلایل مهم جستجوی هر کاربر، دستیابی به یک محتوای به در به خور می باشد. زمانی که کاربری در گوگل جستجویی انجام می دهد، گوگل وظیفه دارد، بهترین و دقیق ترین پاسخ را برای کاربر مورد نظر تهیه کند. در اکثر موارد گوگل وب سایت هایی که دانش عمیق و محتوای ارزشمند در آن موضوع دارند را در نتایج بالای خود به نمایش می گذارد.

از نظر گوگل محتوایی با ارزشمند است که کاربر، محتوا را به اشتراک گذاشته و یا درباره آن نظر خود را بگذارد. این دو عامل در اوج گرفتن آن صفحه خیلی موثر است. بروزرسانی یک محتوا و عمق بخشیدن به آن، از نظر گوگل بهتر از یک مقاله ی کپی شده است. در تلاش باشید حداقل ۸۰۰ کلمه در پست خود تحریر کرده باشید، هر قدر محتوای شما عمیق تر باشد، در موتور های جستجو رتبه های برتر را مال خود خواهد کرد و به طبع آن بازدید شما افزایش خواهد یافت.

۵) ساختن پیوندها

لینک ها یا همان پیوند ها یکی از مهمترین بخش های وب سایت شما تلقی می شوند. لینک های داخلی مورد استفاده در محتوا مانند یک ناوبر، ترافیک را به مکان مورد نظر شما هدایت می کنند. لینک های خارجی به گوگل می گویند که محتوای موجود در پست با چه صفحاتی مرتبط می باشند. وب سایت گوگل به وب سایت هایی که لینک های ورودی بیشتری داشته باشند، بیشتر اعتماد می کند، از این رو مخاطب های زیادی را به آن صفحه ارجاع می دهد. در حقیقت هر لینک ورودی به گوگل یک پیغامی با مظمون  ” این سایت مهم است ” می فرستد. البته باید توجه کرد که لینک های ورودی به یک وب سایت با محتوای آن وب سایت همخوانی داشته باشند. گوگل برای این نوع ارتباط اهمیت زیادی قائل است.

 
حتما بخوانید
 
عمر دامنه و یا سابقه آن چه تاثیری در سئو وب سایت دارد
 

صفحه ای که به وسیله ی شما ایجاد شده و چندین لینک ورودی را از آن خود کرده است، گوگل را به مفید و مناسب بودن محتوای آن صفحه اطمینان خاطر داده است. البته این نکته را همیشه در نظرداشته باشید که اگر لینک های ورودی از تعداد معینی بالا رود، آن وب سایت از نظر گوگل به عنوان اسپم شناخته می شود!

نتیجه گیری

برخی از افراد در اینترنت معتقدند، راهکار های افزایش ترافیک وب سایت از طریق گوگل به عنوان رازی در بین افراد موفق این موضوع نگه داشته می شود. اما با کمی تامل می توان درک کرد که برخی از استراتژی ها برای بهبود رتبه ی وب سایت در نزد گوگل وجود دارند که با استفاده از آنها می توانید به بهینه بودن خود کمک کنید.

شما باید مخاطبان هدف و خواسته های آنها را درک کنید. کلمات کلیدی مناسب را شناسایی کرده و از آنها برای دستیابی به سایت خود استفاده کنید. محتوای سایت خود را علمی و عمیق تهیه کنید. از تصاویر و تگ های مناسب آنها برای به جلب توجه گوگل و مخاطبان بهره بگیرد و از لینک های ورودی غفلت نکنید. با رعایت این نکات شما بر موتورهای جستجو غلبه می کنید و آنها را به صفحه خود هدایت کرده ، افزایش ترافیک وب سایت را شاهد خواهید بود.

شما باید کاربران هدف وب سایت و خواسته های آنها را به شدت شناسایی کنید. کلمات کلیدی مناسب را بیابید و از آنها در وب سایت خود با رعایت نکته های یادآوری شده، استفاده کنید. محتوای وب سایت خود را علمی، عمیق و دقیق کنید. از تصاویر  که تگ های مناسب با عنوان ها را دارا می باشند، استفاده کنید. تصاویر می توانند بازدید وب سایت شما را به طور شگفت انگیزی بالا ببرند. لینک های ورودی به محتوا را دست کم نگیرید وبرای آنها زمان صرف کنید. رعایت این نکات می تواند به پیشرفت سئوی وب سایت شما بیشترین کمک را داشته باشد.

همانطور که گفتیم مقاله ” روش های کاملا کاربردی برای افزایش ترافیک سایت “ هم میتواند برای شما جالب باشد. حتما آن را مطالعه نمائید.



:: بازدید از این مطلب : 1070
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجتبی

همگی ما قبول داریم که امروزه با توجه به افزایش اینترنت و فضای مجازی هر فردی را در کسب و کار خود به فکر وا می دارد که علت نیاز ساخت سایت چیست و چرا باید برای حرفه ی خود سایتی داشته باشد؟در این مقاله می خواهیم بدانیم چرا باید سایت داشته باشیم؟ و آیا سفارش طراحی یک سایت ارزان قیمت کار منطقی است؟

 

این یک واقعیت است که هر فردی که نیاز به تجارت الکترونیک را در زمینه ی کاری خود ببیند برای هر نوع فعالیت اقتصادی بهساخت وب سایت نیاز دارد.

اگر بخواهید از رقبای خود عقب نمانید هر کسب و کاری هرچند کوچک برای معرفی محصولات و خدمات خود نیاز به طراحی وب سایت دارد به عبارتی یک سایت می تواند نقش یک بروشور تبلیغاتی را برای شما بازی کند حتی با امکاناتی بسیار بیشتر از یک بروشور ساده. شما با استفاده از یک سایت اینترنتی می توانید به راحتی محصولات خود را به بازدید کنندگان خود معرفی کنید.

 

طراحی سایت با کیفیت بالا و ارزان در کرج

 

همچنین از یک سایت اینترنتی می توان برای ایجاد ارتباط مؤثر میان اعضای یک سازمان هم استفاده کرد به صورتی که هر یک از اعضا در هر جا که باشند بتوانند به اطلاعات مورد نیاز خود از طریق سایت سازمان دسترسی پیدا کنند، از آخرین اخبار مطلع شوند و آخرین تغییرات را مشاهده کنند.

از دیگر مزایای ساخت وب سایت قابل دسترس بودن در شبانه روز می باشد.یک وب سایت به کسب و کار یا سازمان شما این امکان را می دهد که به صورت شبانه روز 24 ساعت هر 7 روز هفته 356 روز سال باز باشد. داشتن یک وب سایت معادل داشتن یک کارمند مشغول به کار تمام ساعت حتی در تمام تعطیلات می باشد.

برای پیشی گرفتن از رقبای خود طراحی سایت حرفه ای می تواند یک مزیت روشن برای شما باشد.با طراحی سایت می توانید بازاریابی خود را گسترش دهید و میزان درآمد خود را بالا ببرید.

اگر بخواهیم دلایل دیگیری برای شما بیان کنیم بالا بردن اعتبار حرفه ی شما توسط وب سایت یکی دیگر از دلایل ساخت وب سایت می باشد. داشتن یک وب سایت اعتماد مشتری را به کسب و کار شما بهبود می بخشد و از کسب و کار شما یک شرکت محترم و معتبر خواهد ساخت. و تصویر کلی کسب و کار خود را به عموم مردم بهتر جلوه خواهد داد و به نوبه خود باعث افزایش اعتماد مشتریان خود نسبت به سازمان و یا کسب و کار شما خواهد بود.

با توجه به اینکه روز به روز افراد بیشتری به اینترنت دسترسی پیدا می کنند وجود یک وب سایت می تواند شهرت کسب و کار شما را بیش از آنکه شما تصور می کنید بیشتر کند و این خود یک امتیاز برای بدست آوردن درآمد بیشتر می باشد.

 

طراحی سایت ارزان قیمت

طراحی سایت های ارزان قیمت مناسب چه کسانی ست؟ آیا همه افراد میتوانند سایت ارزان داشته باشند؟ بله

کسانی است که هیچ تجربه ای در ضمینه نگهداری و مدیریت وب سایت ندارند میتوانند با داشتن یک سایت ارزان به کسب و کار خود رونق دهند.

حقیقت این است که شما کافیست  فقط  تایپ کردن بلد باشید! بقیه کارها را به ما بسپارید.

ما برای شما با حداقل هزینه یک سایت کامل با امکانات فوق العاده راه اندازی میکنیم و شما بدون داشتن هیچ دانشی و بدون اینکه وارد مسائل پیچیده دنیای طراحی وب سایت شوید میتوانید یک سایت پیشرفته داشته باشد !

دلیل ارزان بودن طراحی سایت

دلیل ارزان بودن سادگی یا ضعف کیفیت نیست ، بلکه کیفیت و امکانات همچنان در بالاترین درجه اولویت هستند ، تنها به این دلیل این سروریسها ارزان هستند که ما از CMS های از پیش ساخته شده برای راه اندازی سایت استفاده میکنیم ، و کد نویسی مجدد صورت نمیگیرد.

 

نیازهای طراحی سایت

ساخت سایت ارزان و با کیفیت در کرج

 

ساخت وبسایت های ارزان قیمت ؟ با چه امکاناتی؟

1 – کاملا فارسی ، دارای امکانات پیشرفته ، نظرسنجی ، تماس با ما ، ثبت نام کاربر ، و ده ها امکان دیگر ..

2 – فروشگاه پیشرفته ، تالار گفتمان ، چت روم ، آپلود سنتر و …

3 – بهینه سازی شده ،  سئو ، و ثبت در 40 موتور جستجوگر مثل گوگل ، یاهو و …

4 – پشتیبانی 24 ساعته  + آموزش های تکمیلی و رفع مشکلات و سئوالات.

 

شما با داشتن سایت میتوانید از مزیت های زیر بهره ببرید:

  1.  وب سایت در نقش بروشور و کاتالوگ آنلاین
  2. در معرض دید مشتریان بیشتری قرار بگیرید
  3. نمایش حرفه ای بودن و ارزش کسب و کار
  4. فرصت اثرگذاری روی مشتریان بالقوه
  5.  وب سایت در نقش واحد خدمات مشتریان ۲۴ ساعت
  6. ارائه سریع آخرین محصولات و خدمات
  7. تقویت بخش بازاریابی
  8. پشتیبانی ۲۴ ساعته
  9. فرصت بلاگ نویسی و اشتراک گذاری عقاید و تجربیات شخصی
  10. یک رسانه در اختیار دارید
  11. شانس رقابت با غول های کسب وکار

برای سفارش یک سایت با کیفیت و سئو عالی مختص شهر کرج با ما تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 1106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجتبی

لنز پرتره یکی از پرکاربردترین لنزهای عکاسی میباشد. بسیاری از عکاسان برای شروع بدنبال یک لنز پرتره میگردند. این موضوع باعث شد در این مقاله دو لنز پرتره بسیار مشهور را با هم مقایسه کنیم.

در مقاله ای که در ادامه میخوانید عکاسی سر شناس با نام مردیث کلارک در باب اختلاف های بین لنز ۸۵mm و ۵۰mm برای عکاسی پرتره از اشخاص صحبت خواهد کرد و برای کمک به مقایسه شما تصویر های گرفته شده با هر یک از این دو لنز را واضح کرده است. پیشتر این نوشته لنزک با ما برای یک مقایسه ابتدایی و کاربردی بین دو لنز خوب پرتره ۵۰ و ۸۰ میلیمتر همراه شوید. هیچ جیز همانند تصویر گویای این تفاوت نیست.

قبل از هرچیز باید یادآوری کنیم که برای ثابت نگه داشتن شرایط، تمام تصویر های این نوشته با دوربین کانن ۶۰D، و یکی از دو لنز کانن ۵۰mm در f/1.8 یا کانن ۸۵mm در f/1.8 گرفته شدند. کانن ۶۰D یک دوربین سنسور APS-C (کراپ سنسور) است، از اینرو به منظور تعیین فاصله کانونی این لنزها بر روی این دوربین، فاصله کانونی لنز را در ۱٫۶ ضرب می کنیم (اگر از دوربین نیکون استفاده می کنید در ۱٫۵ ضرب کنید). از اینرو بر روی یک دوربین کراپ سنسور، لنز ۵۰mm حدودا مانند یک لنز ۸۰mm، و لنز ۸۵mm مانند یک لنز ۱۳۶mm رفتار می کند.

 

اولین تفاوت در عمق میدان لنزهای 50mm و 85mm

این تصویر با لنز کانن ۸۵mm در f/1.8 گرفته شده است.

این تفاوت البته طبیعی است. باید بگوییم که یکی از بزرگترین اختلاف های بین لنز ۸۵mm و لنز ۵۰mm فاصله ای است که شما می بایست از سوژه داشته باشید. با لنز ۸۵mm، حداقل فاصله فوکوس ۲٫۸ فوت (۸۵ سانتیمتر) و با لنز ۵۰mm، حداقل فاصله فوکوس ۱٫۱۵ فوت (۳۵ سانتیمتر) است.

برای توضیح این مطلب باید بگوییم که  که اگر بخواهیم جمع بندی کنیم، شما با لنز ۸۵mm درمقایسه با لنز ۵۰mm در فاصله بیشتری از سوژه خواهید ایستاد. بجای آن، این مسئله عمق میدان را کاهش می دهد، که به این معنی است که عکس ها گرفته شده با لنز ۸۵mm معمولا بوکه بسیار مات تری درمقایسه با تصویر های گرفته شده با لنز ۵۰mm دارند، حتی وقتی که از یک دیافراگم یکسان استفاده می کنند.

ادامه مطلب در

http://adorama.ir



:: بازدید از این مطلب : 1065
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد